4218. Дипломна робота на тему: Комерціалізація торговельної марки
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ЯК ОБ’ЄКТА ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ 6
1.1.Поняття та функції торговельної марки, як об’єкта комерціалізації 6
1.2.Види торговельних марок 6
1.3.Правова охорона торговельної марки в Україні 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ В УКРАЇНІ 25
2.1. Комерціалізація права інтелектуальної власності на торговельну марку: сутність та основні поняття 25
2.2.Основні способи комерціалізації торговельної марки в Україні 25
2.2.1.Використання торговельної марки у власному виробництві 33
2.2.2.Передача (продаж) прав на торговельну марку 36
2.2.3.Внесення інтелектуальної власності до статутного капіталу підприємства 44
2.3. Моделі комерціалізації провідних зарубіжних країн 46
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ 46
3.1.Динаміка кількості патентних заявок в Україні та світі 50
3.2.Основні аспекти комерціалізації торговельних марок в Україні 57
3.3.Напрямки вдосконалення комерціалізації торговельних марок з врахуванням зарубіжного досвіду 67
ВИСНОВКИ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 79
ДОДАТКИ 79