4227.Курсова робота на тему: Комунікаційна політика туристичного підприємства в соціальних мережах
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 6
1.1 Поняття та зміст комунікаційної діяльності туристичного підприємства 6
1.2 Форми і методи комунікацій в соціальних мережах 12
1.3 Оцінка ефективності діяльності компаній в соціальних мережах 15
Висновки до розділу 1 19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «JoinUp!» 21
2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства JoinUp 21
2.2 Аналіз маркетингового середовища туристичного підприємства JoinUp 25
2.3 Аналіз діяльності туристичного підприємства JoinUp в соціальних мережах 29
Висновки до розділу 2 33
РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМТВА JOINUP В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ «CLUBHOUSE» 35
3.1 Обґрунтування присутності туристичного підприємства JoinUp в соціальній мережі «Clubhouse» 35
3.2 Програма забезпечення присутності туристичного підприємства JoinUp в соціальній мережі «Clubhouse» 37
3.3 Економічна ефективність щодо впровадження туристичного підприємства JoinUp в соціальній мережі «Clubhouse» 41
Висновки до розділу 3 44
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 54