4233.Контрольна робота диджіталізація
ПЛАН
1. Технологія ефективних продаж 3
2. Методи і техніки ефективних продажів товарів та послуг 5
3. Методи обґрунтування якості товарів в процесі продажу 8
4. Основні психологічні типи поведінки клієнтів та методи взаємодії з ними 8
5.Психологія встановлення контакту та ефективного спілкування з клієнтом 9
6. Тактика відповіді торгового агента на заперечення покупця 12
7. Тактика відповіді торгового агента на заперечення покупця: 13
8. Прийоми непрямого (косвенного) переконання в процесі продажу 15
9. Техніка маніпуляцій в процесі продажу 15
10.Техніка захисту від маніпуляцій 17
Тема 3. SMM-маркетинг 18
Тема 6. Інструменти рекламування брендів 24
Тема 8. Онлайн-комерція 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35