4234. Курсова робота на тему: Особливості стратегій міжнародного бізнесу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЙ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 5
1.1.Міжнародний бізнес як суб’єкт міжнародного економічного розвитку 5
1.2.Сутність, алгоритм формування та види стратегії міжнародного бізнесу 8
1.3.Дослідження особливостей стратегій міжнародного бізнесу 14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 18
2.1.Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “КОРУМ ГРУП” 18
2.2.Фактори, що визначають рішення про вихід ТОВ “КОРУМ ГРУП” на ринок Канади 22
2.3. Конкурентне середовище ринку гірничодобувного обладнання 28
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЯ ТОВ «КОРУМ ГРУП» НА РИНКУ ГІРНИЧОДОБУВНОГО ОБЛАДНАННЯ КАНАДИ 31
3.1.Стратегія виходу підприємства на ринок гірничодобувного обладнання Канади 31
3.2. Напрями формування конкурентних переваг підприємства на ринку гірничодобувного обладнання Канади 35
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42
ДОДАТКИ 46