4236. Контрольна робота з менеджменту
Виберіть будь-який суб’єкт постачання (наприклад, підприємство) із будь-якого сектора (виробництва, послуг чи торгівлі. Вкажіть його назву та коротко опишіть його. Дайте відповідь на наступні запитання для вибраного суб’єкта господарювання:
1. Чим відрізняється "маркетинг" від "менеджменту"?
2. Якими ознаками має володіти обране підприємство, щоб його можна було охарактеризувати як маркетингово орієнтоване?
3. Чим відрізняється мікро та макросередовище? Які найважливіші елементи мікросередовища обраного вами підприємства?
Виберіть будь -який суб’єкт постачання (наприклад, підприємство) із будь -якого сектора (виробництва, послуг чи торгівлі. Вкажіть його назву та коротко опишіть його. Дайте відповідь на наступні запитання для вибраного суб’єкта господарювання:
1. Перелічіть усі фази маркетингової стратегії обраної компанії з урахуванням специфіки її діяльності.
2. Виберіть щонайменше 4 критерії, які можуть бути використані обраною компанією в процесі сегментації та визначення цільового ринку.
3. Поясніть, що таке передбачення у маркетинговій стратегії обраного підприємства та опишіть його важливість.