4242.Теоретико-методичні проблеми в психології

МАУП, 2021 рік, 400 грн, 36 сторінок
Нет заданного изображения
Основная цена 400,00 грн.
Описание



модуль І. 1.Поняття методу в науці
2. Поняття рефлексії в науковому пізнанні
3. Світоглядні позиції вченого і вибір наукового методу
4.  Основні категорії наукового пізнання
5. Визначення предмету наукового знання
6. Нормативна і дескриптивна функція методології
7. Поняття рефлексії в науковому знанні
8. Категорії значення і значення в психології
9. Які відмінності між поняттям методу і методології науки?
10. Ваше уявлення про загальнонаукову методологію?

модуль ІІ.
1. Яке співвідношення між теорією і практикою в психології?
2.Які можливості встановлення істини за допомогою експериментальних досліджень?
3. Які принципи наукового пізнання повинен сповідати психолог?
4. Якими теоріями керується психолог, плануючий експеримент?
5. Який взаємозв'язок між принципами системності і планування і організації досліджень?

Підсумкове завдання
Дати відповідь на 5 питань (обрати самостійно) зі списку:
1. Поняття про метод, методику та техніку наукового дослідження.
2. Поняття про цілі та завдання наукового дослідження.
3. Поняття про проблемну ситуацію та проблему наукового дослідження.
4. Проблема особистості у психології.
5. Методологія та метод. Співвідношення методології, методів та методик дослідження.
6. Методологічні засади гуманістичної психології.
7. Методологічні засади аналітичної психології.
8. Поведінковий підхід в психології.
9. Системний підхід і його функції.
10. Методологічні принципи психологічного дослідження. Загальна характеристика.
11. Принцип детермінізму.
12. Принцип об’єктивності.
13. Принцип розвитку.
14. Принцип єдності психіки та діяльності.
15. Методологічні принципи психологічного дослідження. Принцип творчої самодіяльності.
16. Загальна характеристика психологічного дослідження. Рівні психологічного дослідження.
17. Методологічні принципи філософсько-психологічного рівня. Загальна характеристика.
18. Принцип єдності суб’єкта і об’єкта психологічного пізнання.
19. Принцип відображення.
20. Етика психологічного дослідження і проблема соціальної відповідальності дослідника.
21. Проблеми системного підходу у психології.
22. Проблема співвідношення соціального і біологічного в детермінації психіки людини.
23. Проблема діяльності і спілкування у психології.
24. Теорія, експеримент і практика у психології.
25. Співвідношення об’єкта, предмета та методу психологічного дослідження.
26. Класифікація методів психологічного дослідження. Загальна характеристика.
27. Методи теоретичного дослідження.
28. Емпіричні методи дослідження. Загальна характеристика.
29. Методи обробки даних.
30. Класифікація методів соціально-педагогічного дослідження (за Б.Ананьєвим). Загальна характеристика.
31. Класифікація методів соціально-педагогічного дослідження (за Б.Ананьєвим). Організаційні методи.
32. Класифікація методів соціально-педагогічного дослідження (за Б.Ананьєвим). Емпіричні методи.
33. Класифікація методів соціально-педагогічного дослідження (за Б.Ананьєвим). Методи обробки даних.
34. Спостереження та самоспостереження. Вимоги до проведення.
35. Вимоги до розробки та веденню протоколу спостереження.
36. Види наукового спостереження.
37. Психодіагностичні методи дослідження. Загальна характеристика.
38. Порівняльна характеристика спостереження та методу експерименту.
39. Метод експерименту. Види експерименту.
40. Процедура підготовки та техніка проведення лабораторного експерименту.
41. Процедура підготовки та техніка проведення природного експерименту.
42. Мета та зміст пілотного дослідження в експерименті.
43. Генеральна сукупність та вибірка в експериментальному дослідженні.
44. Типи експериментальних досліджень. Експлораторний та конфірматорний експеримент.
45. Алгоритм експериментального дослідження.
46. Інтерв’ю. Стандартизоване та нестандартизоване.
47. Метод анкетування, його специфіка. Процедура підготовки і техніка проведення анкетування.
48. Контент-аналіз. Призначення, сутність, особливості застосування.
49. Метод бесіди.
50. Опитування, його місце і значення в системі методів соціально-психологічного дослідження. Види опитування.
51. Метод опитування. Види запитань. Правила формування запитань.
52. Метод тестування. Типи тестів.
53. Методичний арсенал дослідження емоційно-вольової сфери особистості.
54. Методичний арсенал дослідження інтелекту.
55. Методичний арсенал дослідження особистості.
56. Можливості й обмеження застосування методу тестів.
57. Метод соціометрії, його призначення.
58. Переваги і недоліки методу соціометрії.
59. Особливості застосування біографічного методу у психологічному дослідженні.
60. Особливості застосування проективних методів у психологічному дослідженні.
61. Методи описової психології: загальна характеристика.
62. Методи практичної психології (психологічної практики). Загальна характеристика.
63. Співвідношення теоретичного та емпіричного рівнів дослідження.
64. Планування психологічного дослідження.
65. Загальна структура психологічного дослідження.
66. Підготовчий етап психологічного дослідження.
67. Дослідницький етап психологічного дослідження.
68. Етапи психологічного дослідження. Обробка даних дослідження.
69. Етапи психологічного дослідження. Інтерпретація даних та формулювання висновків.
70. Мета, гіпотеза і постановка завдань дослідження.
71. Вибір та обґрунтування теми і актуальності дослідження.
72. Факт і артефакт у психологічному дослідженні.
73. Соціально-психологічні фактори, що потребують контролю в експерименті. Загальна характеристика.
74. Соціально-психологічні фактори, пов’язані з досліджуваним, що потребують контролю в експерименті.
75. Соціально-психологічні фактори, пов’язані з експериментатором, що потребують контролю в експерименті.
76. Способи контролю впливу факторів, пов’язаних з дослідником, на результати експерименту.
77. Вибір методів і методик дослідження.
78. Взаємодоповнюваність, надійність та валідність методів і методик дослідження.
79. Математико-статистична обробка даних.
80. Сутність первинної обробки отриманих даних.
81. Психологічне дослідження. Робота над літературними джерелами.
82. Експеримент і квазіексперимент.
83. Психологічне дослідження. Констатувальний та формувальний експеримент.
84. Розвивальні можливості експериментального впливу.
85. Поняття про первинну та вторинну гіпотезу дослідження.
86. Форми презентації результатів психологічного дослідження. Переваги та недоліки кожної форми.
87. Суб’єкт-суб’єктні відносини в психології.
88. Математико-статистична обробка даних.
89. Використовування таблиць, графіків та малюнків у змісті матеріалів психологічного дослідження.
90. Способи представлення матеріалів дослідження.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...