4245. Дипломна робота на тему: Організація управління продажем товарів із застосуванням інструментів мерчандайзингу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗІДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ 6
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ В ТОВ 19
2.1. Аналіз практики застосування інструментів мерчандайзингу ТОВ 19
2.2.Оцінювання ефективності продажу товарів 31
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ТОВ «ЕПІЦЕНТР-К» ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ 37
3.1. Розробка проекту удосконалення управління роздрібним продажем товарів в ТОВ 37
3.2.Обгрунтування економічної ефективності запропонованих мерчандайзингових заходів ТОВ 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 54