4265.Курсова робота на тему: Удосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «МХП»
ЗМІСТ
Вступ ..............................3
Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ………………..5
1.1.Сутність маркетингу та його основні поняття …………..................................5
1.2. Характеристика основних концепцій маркетингу………................................9
1.3.Формування маркетингової діяльності підприємства....................................12
Розділ 2.ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ “МХП”.............16
2.1.Стан і тенденції вітчизняного ринку курячої продукції.............16
2.2. Характеристика діяльності підприємства...................22
2.3 Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «МХП» ….31
Розділ 3.НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ “МХП”...............41
Висновки .................48
Список використаної літератури .................50