4268. Курсова на тему: Особливості просування fashion-брендів
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ FASHION-БРЕНДІВ 3
1.1.Сутність, принципи та особливості маркетингового просування бренду 5
1.2.Етапи маркетингового просування fashion-брендів 11
1.3.Інструменти та методи просування брендів 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОСУВАННЯ FASHION-БРЕНДУ «DAILY SLEEPER» 16
2.1.Дослідження маркетингової діяльності аналіз поточного стану бренду Daily Sleeper 19
2.2.Аналіз засобів просування бренду Daily Sleeper 27
2.3.Обгрунтування напрямків вдосконалення маркетингового просування бренду Daily Sleeper 32
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 47