4273.Курсова робота: Маркетингові пріоритети стратегічного партнерства виробників та посередників на міжнародному ринку автомобілів
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Механізм функціонування міжнародного ринку автомобілів 5
1.1.Дослідження особливостей стратегічного партнерства виробників та посередників на міжнародному ринку автомобілів 5
1.2.Сучасні тенденції міжнародного автомобільного ринку 8
РОЗДІЛ 2. Елемент комплексу міжнародного маркетингу компаній на міжнародному ринку автомобілів 13
2.1.Аналіз маркетингового середовища зарубіжного ринку 13
2.2.Порівняльний аналіз комунікаційної політики КІА Motors та «Фалькон-авто» 20
2.3.Обгрунтування заходів вдосконалення комунікаційної політики ТОВ «Фалькон-авто» 27
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 40