4281. Завдання на екзамен НУХТ

НУХТ, 2023, 300 грн
Нет заданного изображения
Основная цена 300,00 грн.
Описание

Завдання 1

Виходячи з наведеного штатного розпису ресторану «Київський» необ-хідно:
1)    побудувати організаційну структуру ресторану, визначити її тип, вказати переваги та недоліки такого типу організаційної структури;
2)     розташувати персонал підприємства за категоріями (керівники, спе-ціалісти, службовці, робітники);
3)    розподілити функції між директором підприємства та його заступни-ками. Описати, хто чим займається на підприємстві.
Завдання 2
4)    Визначте та дайте характеристику (переваги, недоліки) наступним типам організаційної структури:
а) Матрична організаційна структура
б) Дивізіональна організаційна структура.
в) Лінійно-функціональна організаційна структура
Завдання 3
Заповніть порівняльну таблицю стилів управління за заданими критеріями:
Стилі управління
Авторитарний    Демократичний    Ліберальний
Розподіл повноважень
       
Відповідальність
       
Прийняття рішень
       
Ставлення до самостійності підлеглих
       
Методи керівництва
       
Контроль
       
Ставлення до критики
       
Ставлення до нововведень
       
Контакти з підлеглими
       
Своя оцінка
       
Продуктивність праці без нього
       
Визначте переваги та недоліки стилів керівництва:
№    Авторитарний стиль керівництва    Демократичний стиль керівництва    Ліберальний стиль керівництва
1.           
2.           
3.           
4.           
5.           
6.           

Завдання 4
ТЕСТИ
1. До факторів внутрішнього середовища організації належать:
а) працівники відділу збуту;
б) Верховна Рада України;
в) працівники підприємства-конкурента;
г) Національний банк України.

2. Факторами внутрішнього середовища організації є:
а) працівники фірми-конкурента;
б) багатоланкова технологія;
в) соціально-культурні обставини в країні;
г) матеріальні ресурси на складі конкурента.

3. До факторів зовнішнього середовища організації прямої дії належать:
а) міжнародні події;
б) конкуренти;
в) стан економіки;
г) інфраструктура.

4. Яка функція менеджменту приведена нижче: "Це процес стимулювання себе та інших до діяльності для досягнення загальних цілей?"
а) планування
б) організація
в) мотивація
г) контроль.

5. Яка функція менеджменту приведена нижче: "Це - процес забезпечення реалізації цілей?"
а) планування
б) контроль
в) організація                                          
г) мотивація

6. До функцій управління не належить:
а) контроль;
б) мотивація;
в) виробництво;
г) планування.

7. Які елементи зовнішнього середовища мають прямий вплив на організацію?
а) політичні фактори, профспілки, міжнародні події
б) конкуренти, споживачі, постачальники, закони і державні органи
в) конкуренти, стан економіки, міжнародні події, споживачі
г) конкуренти, постачальники, політичні фактори, НТП.


8. Матрична структура управління передбачає:
а) формування проектних груп в межах існуючих підрозділів
б) збільшення витрат на реалізацію проектів
в) орієнтацію на конкретні групи споживачів
г) орієнтацію на конкретні регіони

9. Назвіть організаційну структуру управління, в якій кожний працівник підпорядкований тільки одному керівнику, а керівник являється універсальним спеціалістом. Ця структура характерна для малих підприємств. Що це за структура?
а) функціональна
б) лінійно-функціональна
в) лінійно-штабна
г) лінійна

10. До об'єктивних причин виникнення конфліктних ситуацій належать:
а) несприятливі умови праці
б) обмеження ресурсів
в) недостатній рівень оплати праці
г) всі відповіді вірні
д) немає правильної відповіді

Об'єктивними причинами конфліктів - обставини взаємодії людей, що призводять до зіткнення їхніх думок, інтересів, цінностей тощо.

11. Що слід розуміти під компетентністю менеджера?
а) знання економіки
б) досконале знання своєї справи, складних зв'язків явищ та процесів, можливих засобів та методів досягнення мети
в) знання у сфері маркетингу
г) знання психології працівників
д) всі відповіді правильні

12. Які причини сприяють виникненню дисфункціональних конфліктів?
а) заздрість, дратівливість, замкнутість, істеричність, зарозумілість
б) заздрість та істеричність
в) дратівливість та замкнутість
г) зарозумілість і заздрість
д) немає правильної відповіді

13. Коли переважно виникають конфлікти між особистістю і групою?
а) тоді, коли особистість не враховує інтереси керівництва
б) тоді, коли особистість не враховує характер поведінки окремих членів групи  
в) тоді, коли особистість займає позицію, яка відрізняється від позиції групи
г) тоді, коли особистість не враховує характер свого колеги
д) всі відповіді правильні

14. Коли переважно виникають міжособистісні конфлікти?
а) тоді, коли зустрічаються працівники з різними характерами
б) тоді, коли у працівників несумісні темпераменти
в) тоді, коли здійснюється зіткнення особистостей, тобто людей з різними характерами і несумісними темпераментами
г) всі відповіді вірні
д) немає правильної відповіді

15. Коли переважно виникають внутрішньоособистісні конфлікти?
а) тоді, коли один із працівників має конфліктні риси характеру
б) тоді, коли всі працівники мають конфліктні риси характеру
в) тоді, коли до однієї людини пред'являються суперечливі вимоги
г) тоді, коли окремі працівники мають холеричний характер
д) всі відповіді правильні

16. Від чого залежить ймовірність виникнення конфлікту в організації?
а) від кількості учасників конфлікту
б) від своєчасної та вірної оцінки стану конфлікту
в) від стану розвитку конфлікту
г) від вміння керівника організації попереджувати виникнення конфліктів
д) всі відповіді правильні

17. Якщо вам доведеться пояснювати, що представляє собою влада, яка базується на засадах примусу, то ви скажете, що це:
а) вплив на персонал через винагороди
б) вплив на керівників підрозділів через моральне стимулювання
в) вплив на персонал через страх
г) вплив на персонал через моральне і матеріальне стимулювання
д) немає правильної відповіді

18. Еталонна влада ґрунтується:
 а) на засадах примусу
б) на силі особистих якостей або здібностей лідера
в) на силі волі лідера
г) на моральних якостях лідера
д) всі відповіді правильні

19. Стиль управління – це:
а) якості (властивості) працівника, які необхідні для управлінської діяльності
б) сукупність методів, що постійно використовуються в управлінні
в) установлений характер діяльності керівника
г) методи впливу керівника на підлеглих
д) всі відповіді правильні

20. Влада, що базується на примусі, переважно застосовується:
а) в організаціях, де менеджери не признають інших форм влади над підлеглими і вплив на підлеглих здійснюється переважно через страх
б) в організаціях, де менеджери не володіють відповідними методам керівництва
в) в організаціях, де менеджери не мають відповідних професійних якостей для керівництва
г) в організаціях, де менеджери не знають своїх прав і обов'язків
д) всі відповіді правильні

21. Якщо вам доведеться пояснювати, що представляє собою влада, то ви скажете, що це є:
а) здатність захищати себе від зовнішніх впливів
б) можливість впливати на поведінку інших людей для досягнення цілей організації
в) можливість втручатися в будь-який процес
г) можливість слідкувати і втручатися в приватне життя підлеглих
д) всі відповіді правильні

22. На чому ґрунтується еталонна влада?
а) на засадах особистого авторитету та манери поведінки менеджера
б) на засадах тільки ораторських здібностей
в) на засадах харизми, тобто на силі особистих якостей або здібностей менеджера
г) на засадах особистих здібностей
д) всі відповіді правильні

23. На чому ґрунтується експертна влада?
а) на впевненості (вірі) підлеглого щодо наявності у менеджера спеціальних знань для виконання виробничих завдань
б) на впевненості (вірі) підлеглого щодо наявності у менеджера певних вмінь, які дадуть йому змогу досягнути наміченої цілі
в) на впевненості (вірі) підлеглого щодо наявності у менеджера певного досвіду виконувати виробничі завдання
г) на впевненості (вірі) підлеглого щодо наявності у менеджера спеціальних знань і вмінь, які дадуть йому змогу задовольнити свої потреби
д) немає правильної відповіді

24. Що являє собою стиль керівництва?
а) це манера поведінки керівника з підлеглими
б) це узвичаєна манера поведінки керівника щодо підлеглих, яка справляє на них вплив і спонукає до досягнення цілей організації
в) це манера поведінки спеціалістів апарату управління
г) це манера поведінки керівника в процесі виконання своїх функцій
д) всі відповіді правильні
 
25. Що слід розуміти в менеджменті під "потребою у владі"?
а) бажання працівника (або групи працівників) впливати на іншого працівника (або групу працівників)
б) бажання одного працівника впливати на іншого працівника організації
в) вплив однієї групи працівників на іншу групу працівників
г) вплив керівника на підлеглих працівників
д) всі відповіді правильні

26. Якщо вам доведеться пояснювати, що представляє собою лідерство у менеджменті, то ви скажете, що це є:
а) здатність розпоряджатися всіма ресурсами в організації
б) здатність управляти персоналом організації для досягнення її цілей
в) здатність впливати на індивідуумів і груп людей з метою досягнення цілей організації
г) здатність впливати на людей для отримання запланованих прибутків
д) всі відповіді правильні

27. Лідерство в управлінні це:
а) здатність впливати на менеджерів підрозділів і на окремих працівників
б) здатність впливати на окремих людей, на їх групи і досягати певних цілей
в) здатність впливати на колективи і досягати певних цілей
г) здатність впливати на окремі групи людей
д) немає правильної відповіді

28. Завідувач відділом, декан, начальник цеху, начальник відділ у належать до керівників:
а) управлінського рівня
б) інституційного рівня
в) технічного рівня
г) залежить від типу організації
д) всі відповіді вірні

29. Організаційна структура у якій керівник здійснює керівництво виконавцями лише в межах своєї сфери діяльності – це:
а) лінійна структура
б) функціональна структура
в) лінійно-штабна структура
г) дивізіональна структура
д) матрична структура
 
30. Ліберальним стилем називають:
а) поведінку, за якої керівник намагається створити сприятливий клімат для взаємної співпраці, дозволяє вільний обмін думками між членами організації та апелює до потреб підлеглих вищого рівня (поваги, самореалізації, успіху)
б) поведінку керівника, який має достатньо влади для нав’язування власної точки зору своїм підлеглим
в) поведінку керівника, за якої він надає своїм підлеглим майже повну свободу у виборі способу досягнення цілей, виконуючи при цьому суто номінальні (представницькі) функції
г) немає правильної відповіді
д) всі відповіді вірні

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...