501. Формування у дошкільників елементів екологічно -доцільної поведінки засобами праці у природі
ВСТУП.....3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЕЛЕМЕНТІВ ЕКОЛОГІЧНО-ДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ...7
1.1.Значення екологічного виховання в системі формування особистості дитини засобами навчання та виховання.......7
1.2.Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань екологічного виховання дошкільників.......17
1.3.Зміст початкових екологічних уявлень дітей дошкільного віку та механізм їх формування....26
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕЛЕМЕНТІВ ЕКОЛОГІЧНО-ДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ЗАСОБАМИ ПРАЦІ В ПРИРОДІ......37
2.1.Визначення рівнів сформованості елементів екологічно-доцільної поведінки в природі у дітей середнього дошкільного віку...37
2.2.Технологія формування у дітей середнього дошкільного віку елементів екологічно-доцільної поведінки засобами праці в природі....47
ВИСНОВКИ...59
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......62