533.Курсова - Екскурсійний тур до Іспанії
План
ВСТУП.............3
РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕКСКУРСІЙНОГО ТУРУ ДО ІСПАНІЇ..........4
1.1.Сутність та класифікація екскурсій................4
1.2.Оцінка попиту та пропозиції на екскурсійні тури до Іспанії..........9
1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі.............11
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I..............13
РОЗДІЛ II. ПРОЕКТ ТУРУ............14
2.1.Інформаційне забезпечення програми туру.............14
2.2.Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну...........................................17
2.3.Оцінка території.................................18
2.4.Форма туру та схема маршруту....................23
2.5.Програма туру.......................24
2.6.Пакет послуг...............................25
2.7.Економічне обґрунтування проекту туру.............................26
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IІ...................................................32
Розділ ІІІ. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ..............................33
3.1.Позиціювання та просування нового туру.....................33
3.2.Рекламно-інформаційна підтримка.................................34
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IІІ........................37
ВИСНОВКИ........................................................................38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................40
ДОДАТКИ.......................................................................42