630.Позиціювання продукту на ринку
План
ВСТУП............3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ.....5
1.1.Сутність позиціонування продукції......5
1.2.Класифікація стратегій ринкового позиціонування товару на ринку...........8
РОЗДІЛ 2 МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ТА ДІАГНОСТИЧНІ ЗАСОБИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКТУ НА РИНКУ...13
2.1.Інструменти позиціонування.......13
2.2.Сучасна методика проведення позиціонування.........19
РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ СТАНУ ПОЗИЦІЮВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ......27
3.1.Характеристика підприємства НДГ «Ворзель».......27
3.2.Розробка напрямків позиціювання продукції підприємства.......29
РОЗДІЛ 4 РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЗИЦІЮВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА...........37
ВИСНОВОК...........41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............44