748.Особливості ціноутворення на ринку товарів промислового призначення
ЗМІСТ
Вступ….3
Розділ 1 Теоретичні основи ціноутворення на промислових підприємствах 6
1.1. Суть, структура та етапи встановлення цін на промислові товари…6
1.2. Маркетингова цінова політика (МЦП), основні завдання та цілі …..9
1.3. Методика встановлення цін на промислових підприємствах…16
Розділ 2 Аналіз маркетингового середовища підприємства…....25
2.1. Аналіз ринку продукції металургійного комплексу……25
2.2. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ "МК "Азовсталь"…35
2.3. Аналіз методів ціноутворення у ВАТ МК "Азовсталь"…42
Розділ 3 Рекомендації, щодо вдосконалення ціноутворення на підприємстві…...46
3.1. SWOT-аналіз і вибір головної стратегії розвитку….…46
3.2. Обґрунтування цін на продукцію……51
3.3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на підприємствах металургійного комплексу……..55
Висновки…...59
Список використаної літератури….62
Додатки….66