848. PR в системі комунікативної діяльності
ЗМІСТ
Вступ……..3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації роботи з громадськістю у системі комунікативної діяльності…..7
1.1 Сутність, основні визначення і загальна характеристика паблік рилейшнз…..7
1.2 Поняття зв’язків з громадськістю як засобу інформаційної комунікації…………...12
1.3 Зв’язки з громадськістю в промисловості та комерційній діяльності…….22
1.4 Особливості зв’язків з громадськістю у фінансовій сфері….39
Розділ 2. Аналіз сучасної української PR-практики…….51
2.1 Організація управління та оцінка ефективності паблік рилейшнз підприємства………51
2.2 Аналіз організації Інтернет-PR на підприємстві…59
2.3 Нові тенденції сучасної PR-практики на Україні……...66
Розділ 3 Шляхи вдосконалення управління в системі паблік рилейшнз….77
3.1 Впровадження PR-стратегії інформаційної конкуренції в сучасному бізнесі…...77
3.2 Використання Інтернет-технологій у сфері паблік рилейшнз……..83
Висновки……..94
Список використаних джерел…….98
Додатки………...104