849. Поведінка споживачів
ПЛАН
Варіант 8 Покупка.
Процес усвідомлення потреби. Фактори активізації потреби. Внутрішній та зовнішній пошук інформації. Параметри споживчого пошуку. Передкупівельна оцінка варіантів: критерії оцінки (види, значимість, детермінанти), формування набору альтернатив, оцінка відібраних варіантів (методи). Чітко запланована покупка, частково запланована та незапланована покупка. Вибір джерела покупки...3
Практичне завдання..9
Ситуація 8..13
Фірма-виробник знайшла нову ситуацію використання свого товару, що додатковий ринковий потенціал. Один зі способів використати цю можливість-розширити позиціювання існуючої продукції фірми (наприклад, показав їх споживання в новій ситуації). Другий варіант—створити новий продукт спеціально для даної ситуації. Яку стратегію ви б рекомендували? Чому?
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..14