862. Поведінка споживачів
План
Варіант 2 Групи і групові комунікації
Вплив оточення на поведінку споживачів. Групи ситуаційного впливу на споживача. Групи приналежності, формальні групи та референтні групи.
Вплив референтних груп на поводження споживачів (нормативний, інформаційний та ідентифікаційний). Використання впливу групи в маркетингу. Маркетингові стратегії, засновані на впливі референтних груп. Інновація та її види. Дифузія інновацій (поширення інновації на ринку) та фактори швидкості дифузійного процесу (демографічний тип групи, кількість учасників рішення про покупку, інтенсивність маркетингових зусиль, реалізація значимої потреби, відповідність цінностям, віруванням і минулому досвіду споживачів, відносна перевага, простота, видимість, можливість апробації, сприйманий ризик). Класифікація споживачів за часом адаптації до інновацій...3
Практичне завдання..12
Ситуація 2..16
Уявіть, що ви - менеджер з маркетингу фірми, що виготовляє такі електронні прилади, як міні лампи – прищіпки, що призначаються для освітлення сторінки книги, та годинників для спортсменів. Чи будете ви продавати ці вироби через роздрібні магазини чи спробуєте реалізувати прямий маркетинг (або вирішите поєднати ці методи)? Чому?
Чи зміниться ваша відповідь, якщо товаром буде “шалено” дорогі жіночі аксесуари (наприклад, шарфи, рукавички)?
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..17
ДОДАТКИ..18