886. Контрольна
1.Які фактори будуть, на Вашу думку, найважливішими для більшості вітчизняних покупців при виборі універсаму для щоденних покупок? Назвіть п’ять факторів за порядком зменшення їх значущості. Відповідь аргументуйте.
2. Наведіть приклади з Вашої практики, які підтверджують добре відому менеджерам із маркетингу думку: «Вибір каналів збуту залежить від правильної класифікації товарів стосовно потреб та можливостей споживачів».
3.До якої класифікаційної груп товарів широкого вжитку слід віднести кольоровий телевізор «Соні»:
а) товари повсякденного попиту;
б) товари попереднього вибору;
в) товари особливого попиту;
г) товари пассивного попиту.
4.Приватне підприємство «Новий стиль» виробляє товар марки «Промінь». Підприємство провело пробний продаж товару в західному регіоні України, результати якого такі:
Ціна, грн./од |
Обсяги продажу, од |
27 |
849 |
29 |
802 |
31 |
799 |
33 |
789 |
35 |
673 |
37 |
681 |
5. Приватне підприємство «Малюк» займається виробництвом і продажем продуктів дитячого харчування, зокрема молочних сумішей – замінників материнського молока, молочних каш з фруктовими добавками, м’ясних, овочевих, фруктових пюре, соків. ПП планує переорієнтуватися із концепції збуту на концепцію маркетингу і це має знайти відображення у місії підприємства.
Розробіть місію ПП «малюк», враховуючи ті потреби, на які воно орієнтується.