Проведемо АВС – аналіз - табл.1

А) Обираємо об’єкт аналізу - товарні позиції. Параметр аналізу – обсяг річної реалізації, прибуток.

В) Розраховуємо частку окремих позицій від загалу (від обсягу річної реалізації ).

С) Впорядковуємо позиції у порядку зменшення частки у загальній реалізації – від більшого до меншого значення відсотку.

D) Розраховуємо частку позицій накопичувальним підсумком.

Е) Надаємо позиціям певні значення груп: А, В, С. Ті товари (позиції), що становлять перші 80% накопичувального підсумку, становлять групу А. Група В – це товари, що мають значення накопичувального підсумку в діапазоні 81% до 95%. Група С – всі позиції що мають відсоток накопичувального підсумку більший за 95%. Отримуємо:

Таблиця 1

АВС-аналіз прянощів магазину «»

Прянощі

Ціна за одиницю з ПДВ,

Обсяг товарообороту за рік, грн.

Частка в річній реалізації, %

Частка наростаючим підсумком, %

Групи

грн

Лавровий лист

2,1

1,9

31,56

31,56

Група А

Перець горошок

1,45

1,1

18,27

49,83

Перець мелений

1,96

1,93

32,06

81,89

Група В

Гірчиця

3,2

0,48

7,97

89,87

Ваніль

1,15

0,15

2,49

92,36

Гвоздика

2,05

0,12

1,99

94,35

Коріандр

3,5

0,05

0,83

95,18

Група С

Аніс

2,98

0,09

1,50

96,68

Імбир

3,56

0,1

1,66

98,34

Кмин

2,25

0,1

1,66

100,00

Загалом

 

6,02

100,00

 

До групи А належать 2 товарні позиції - лавровий лист та перець горошок, це найбільш значимі товари, на долю яких припадає найбільша частина грошових коштів, що вкладено у запаси. Це є особлива група з точки зору визначення величини замовлення за кожною позицією номенклатури, контролю поточного запасу, витрат на доставку і зберігання.

До групи В належать 4 товарні позиції (перць мелений, гірчиця, ваніль, гвоздика), це - середні за значимістю товари, порівняно з А. Як правило, саме товари, що належать до групи В, є основним товаром для споживачів. Отже, будь-які зміни за такими товарами (зміна торговельної націнки, виключення з асортименту, тощо) необхідно проводити вкрай обережно.

До групи С належать 4 товарні позиції (коріандр, аніс, імбир та кмин). Група С – це ті позиції номенклатури, що складають найбільшу частину запасів у кількісному вимірі, але на них припадає незначна частина грошових коштів.

По позиціям групи С необхідно переглянути рівень цін та знизити його, після цього проаналізувати, чи змінилася динаміка продажів. Якщо обсяг товарообігу не змінився, то варто дані товари виключити з асортименту.

Отже, як видно з табл. 1, з асортименту магазину «» варто вилучити наступні види прянощів: гвоздика, коріандр, аніс, імбир, кмин.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Лика
    У меня была сложная тема диплома по коррупции. Все было сделано очень качественно, много графиков, схем, рисунков, новые данные. Несмотря на то, что препод. был вредный, на защите он сказал, что моя работа самая лучшая из всего потока! Спасибо Вам!
     
  • Марта
    Диплом по праву сдала на 92 балла! Спасибо большое!
     
  • Анна
    Дякую за диплом! Оперативно, якісно. Поки знайшла цей сайт - зверталась в багато агентств - але всі відмовляли.Ірина особисто виконувала мою роботу - я дуже задоволена. Захистила на відмінно! Ще раз дякую!