Проведемо АВС – аналіз - табл.1

А) Обираємо об’єкт аналізу - товарні позиції. Параметр аналізу – обсяг річної реалізації, прибуток.

В) Розраховуємо частку окремих позицій від загалу (від обсягу річної реалізації ).

С) Впорядковуємо позиції у порядку зменшення частки у загальній реалізації – від більшого до меншого значення відсотку.

D) Розраховуємо частку позицій накопичувальним підсумком.

Е) Надаємо позиціям певні значення груп: А, В, С. Ті товари (позиції), що становлять перші 80% накопичувального підсумку, становлять групу А. Група В – це товари, що мають значення накопичувального підсумку в діапазоні 81% до 95%. Група С – всі позиції що мають відсоток накопичувального підсумку більший за 95%. Отримуємо:

Таблиця 1

АВС-аналіз прянощів магазину «»

Прянощі

Ціна за одиницю з ПДВ,

Обсяг товарообороту за рік, грн.

Частка в річній реалізації, %

Частка наростаючим підсумком, %

Групи

грн

Лавровий лист

2,1

1,9

31,56

31,56

Група А

Перець горошок

1,45

1,1

18,27

49,83

Перець мелений

1,96

1,93

32,06

81,89

Група В

Гірчиця

3,2

0,48

7,97

89,87

Ваніль

1,15

0,15

2,49

92,36

Гвоздика

2,05

0,12

1,99

94,35

Коріандр

3,5

0,05

0,83

95,18

Група С

Аніс

2,98

0,09

1,50

96,68

Імбир

3,56

0,1

1,66

98,34

Кмин

2,25

0,1

1,66

100,00

Загалом

 

6,02

100,00

 

До групи А належать 2 товарні позиції - лавровий лист та перець горошок, це найбільш значимі товари, на долю яких припадає найбільша частина грошових коштів, що вкладено у запаси. Це є особлива група з точки зору визначення величини замовлення за кожною позицією номенклатури, контролю поточного запасу, витрат на доставку і зберігання.

До групи В належать 4 товарні позиції (перць мелений, гірчиця, ваніль, гвоздика), це - середні за значимістю товари, порівняно з А. Як правило, саме товари, що належать до групи В, є основним товаром для споживачів. Отже, будь-які зміни за такими товарами (зміна торговельної націнки, виключення з асортименту, тощо) необхідно проводити вкрай обережно.

До групи С належать 4 товарні позиції (коріандр, аніс, імбир та кмин). Група С – це ті позиції номенклатури, що складають найбільшу частину запасів у кількісному вимірі, але на них припадає незначна частина грошових коштів.

По позиціям групи С необхідно переглянути рівень цін та знизити його, після цього проаналізувати, чи змінилася динаміка продажів. Якщо обсяг товарообігу не змінився, то варто дані товари виключити з асортименту.

Отже, як видно з табл. 1, з асортименту магазину «» варто вилучити наступні види прянощів: гвоздика, коріандр, аніс, імбир, кмин.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...