Таблиця 1

Показники для побудови карти стратегічних груп ТОВ «» станом на 1.01.13 р.

 

Bershka

Zara

Jennyfer

Esprit

Marks & Spencer

Ecko Unltd

Ціна/Якість продукції

7,0

7,0

7,0

3,0

8,5

7,5

Обсяг реклами

2,0

3,0

7,0

7,0

10,0

10,0

Побудуємо карту стратегічних груп ТОВ «» (рис. 1).

Рис. 1. Карта стратегічних груп ТОВ «»

Аналіз за допомогою карти стратегічних груп конкурентів дозволяє оцінити не тільки показники кількості компаній, але і простежити якісні показники цінової політики конкурентів, якість надання послуг і рівень реклами.

З карти видно, що Marks & Spencer Україна та Ecko Unltd знаходяться в одній стратегічній групі. Отже, Ecko Unltd є головним конкурентом Marks & Spencer.

Також конкурентні групи утворені роздрібними мережами Bershka, Zara, Jennyfer та Jennyfer та Esprit.

Галузеві ключові фактори успіху (КФУ) - це дії з реалізації стратегії, конкурентні можливості, результати діяльності, які кожна фірма має забезпечити задля своєї конкурентоспроможності та досягнення фінансових успіхів.

Основні вимоги, яким повинні відповідати конкурентні переваги, щоб стати ключовим фактором успіху:

1) унікальність власної марки протягом тривалішого часу порівняно з конкурентами;

2)  задоволення специфічних потреб клієнта, тобто сильні сторони підприємства повинні давати релевантну вигоду даній цільовій групі споживачів.

 

КФУ залежать від:

- технології - якість наукових досліджень, можливість інновацій у виробничому процесі, розробки нових товарів, ступінь оволодіння існуючими технологіями;

- виробництва — низька собівартість продукції, висока якість продукції, високий ступінь використання виробничих потужностей, вигідне місцезнаходження підприємства, доступ до кваліфікованої робочої сили, висока продуктивність праці;

- реалізації продукції — широка мережа оптових дистри б’юторів, широкий доступ і наявність точок роздрібної торгівлі, що належать компанії, низькі витрати збуту;

- маркетингу - висока кваліфікація маркетологів та менеджерів з продажу, доступна для клієнтів система технічної допомоги при купівлі та використанні продукції, чітке виконання замовлень покупців, різноманітність моделей та видів продукції, мистецтво продаж;

- професійних навичок - особливий хист, ноу-хау в галузі контролю якості, компетентність у дизайні, ступінь оволодіння технологією, здатність створювати ефективну рекламу.

- організаційних здібностей - рівень інформаційних систем, здатність швидко реагувати на змінні умови, досвід та ноу-хау в галузі менеджменту;

- інших факторів - сприятливий імідж, загальні низькі витрати, сприятливе положення, приємність у спілкуванні, доступ на фінансові ринки, наявність патентів.

Таблиця 2

Визначення ключових факторів успіху

Галузь

Аналіз попиту

Аналіз конкуренції

КФУ

Модний

одяг

Попит залежить від предмету одягу, якості, кольору. Покупці готові додатково заплатити за ексклюзивність, якість, фасон.

Низькі бар’єри входу в бізнес та виходу з нього.

Малі можливості забезпечення економії

на масштабах.

Високий рівень міжнародної конкуренції. Велика ринкова влада роздрібної торгівлі. Конкуренція має ціновий і неціновий характер.

Комбінування ефективної диференціації з низькими операційними витратами.

Швидкість адаптації до змін у моді. Репутація в роздрібних торговців. Низький рівень накладних витрат (особливо важливий на сегментах з високою ціновою чутливістю).

 

В табл. 3 представлений метод аналізу кількісних характеристик діяльності фірми.

Таблиця 3

Аналіз кількісних характеристик діяльності Marks & Spencer Україна

КФУ

Вага

Оцінка за 10- бальною шкалою

Зведене значення

Здатність завершувати контракти

вчасно

0,5

6

30

Забезпечення високої якості про-

дукції

0,3

6

18

Відповідність вимогам торгового

персоналу

0,2

8

16

Загалом

1,0

 

64

 

Зважування факторів поширюється на кожний з КФУ відповідно до їх важливості.

В табл. 3. перший КФУ найбільш важливий, але Marks & Spencer Україна оцінило його тільки в 6 балів. Навпаки, третій КФУ оцінили дуже високо, але цей фактор найменш вирішальний. Потім Marks & Spencer Україна повторює цю процедуру, порівнюючи КФУ найближчих конкурентів (табл. 4).

Таблиця 4

Порівняльна оцінка КФУ конкурентів

КФУ

Важли-

вість

Bershk

Zara

Jennyfer

Marks & Spencer

Ecko Unltd

Абс.

Звед.

Абс.

Звед.

Абс.

Звед.

Абс.

Звед.

Абс.

Звед.

1

0,5

9

45

5

25

7

35

6

30

10

50

2

0,3

5

15

5

15

7

21

6

18

9

27

3

0,2

6

12

5

10

5

10

8

16

8

16

Загалом

1,0

 

72

 

50

 

68

 

64

 

93

 

На основі табл. 4 можна зауважити, що конкурент А (Bershka), навіть з високим рівнем якості торгового персоналу та низьким ступенем якості товару, має конкурентні переваги за рахунок здатності завершувати контракти вчасно. Навпаки, конкурент Zara повинен базуватися на покритті всіх областей. Ecko Unltd відповідно має високу якість товару, високу підготовку персоналу та вчасно виконані контракти.

Отже, цей метод може бути використаний для всіх компаній і дає три корисних результати: примушує людей думати про їх КФУ, надає звіт порівняльної конкурентоспроможності, коли зроблено аналіз головних конкурентів, відокремлює напрями, за якими можливе про ведення більш ефективних заходів для поліпшення становища.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...