Впізнавання. Воно відбувається в місці продажів, в даному випадку повинна бути детально показана упаковка.
Нагадування. Воно відбувається за деякий час до придбання продукту, і в рекламі має демонструватися спосіб вирішення проблеми за допомогою товару.
Ставлення до бренду - оцінка якості бренду відносно його здатності задовольнити наявну потребу.
Намір до здійснення покупки товару - рішення споживача придбати товар або вжити інші дії, пов'язані з покупкою.
Матриця Росітера - Персі допомагає визначити зміст реклами для всіх видів товарів і послуг (рис. 1).
Фактор |
Значення коригувань |
||||
|
-1 |
0 |
1 |
2 |
3(ВК+1) |
Увага до засобу реклами (УЗР) |
|
|
Сильна |
|
|
Цільова аудиторія (ЦА) |
|
|
Непостійні споживачі |
|
|
Комунікативні задачі (КЗ) |
Впізнаваність марки |
|
|
|
Знання марки |
Особистий вплив (ОВ) |
|
Слабкий (коефіцієнт контактів менший за 0,25) |
|
|
|
Отже, варто обґрунтувати показник матриці для досліджуваного товару. Увага засобу реклами має сильний вплив на ефективність рекламної кампанії досліджуваного товару, оскільки для даного продукту є широкий набір рекламних засобів (зовнішня реклама, телереклама, радіо реклама, реклами в супермаркетах, участь у виставках). Проте кожен засіб має свою ефективність та мету. Наприклад, зовнішня реклама – це реклама-нагадування. Споживач не в змозі вчитуватися в текст, чи вивчати товар по зовнішній рекламі, він буде сприймати лише картинку, натомість реклама в супермаркетах (місцях продажу), та дегустація дозволяють споживачеві більш тісно познайомитися з продуктом. Ролик на телебаченні також слід розробляти таким чином, щоб якомога більше уваги приділити інформації про товар. Інтернет-засоби на сьогодні є надзвичайно актуальними. Їх основна перевага – залучення величезного потоку споживачів. На сайті обов’язкового варто розмістити рецепти страв із зазначеним продуктом з картинками або навіть відео, що значно розширить коло споживачів. Саме тому до вибору засобів реклами та цілей їх застосування слід підходити з серйозністю, влив цього фактора є сильним.
Цільовою аудиторією є непостійний споживач. Багатьом споживачам товари даної марки не подобаються, хтось спробує лише раз і більше не захоче купувати, комусь не підійде ціна.
Комунікативними задачами мають бути досягнення впізнаваності торговельної марки, а потім - досягнення того, щоб більше коло споживачів знали торговельну марку - як виробника номер один. Особистий вплив незначний через незначні контакти зі споживачем, що пов’язано з непостійністю споживача даного товару.