Впізнавання. Воно відбувається в місці продажів, в даному випадку повинна бути детально показана упаковка.

Нагадування. Воно відбувається за деякий час до придбання продукту, і в рекламі має демонструватися спосіб вирішення проблеми за допомогою товару.

Ставлення до бренду - оцінка якості бренду відносно його здатності задовольнити наявну потребу.

Намір до здійснення покупки товару - рішення споживача придбати товар або вжити інші дії, пов'язані з покупкою.

Матриця Росітера - Персі допомагає визначити зміст реклами для всіх видів товарів і послуг (рис. 1).

Фактор

Значення коригувань

 

-1

0

1

2

3(ВК+1)

Увага до засобу реклами (УЗР)

 

 

Сильна

 

 

Цільова аудиторія (ЦА)

 

 

Непостійні споживачі

 

 

Комунікативні задачі (КЗ)

Впізнаваність марки

 

 

 

Знання марки

Особистий вплив (ОВ)

 

Слабкий (коефіцієнт контактів менший за 0,25)

 

 

 

 

Отже, варто обґрунтувати показник матриці для досліджуваного товару. Увага засобу реклами має сильний вплив на ефективність рекламної кампанії досліджуваного товару, оскільки для даного продукту є широкий набір рекламних засобів (зовнішня реклама, телереклама, радіо реклама, реклами в супермаркетах, участь у виставках). Проте кожен засіб має свою ефективність та мету. Наприклад, зовнішня реклама – це реклама-нагадування. Споживач не в змозі вчитуватися в текст, чи вивчати товар по зовнішній рекламі, він буде сприймати лише картинку, натомість реклама в супермаркетах (місцях продажу), та дегустація дозволяють споживачеві більш тісно познайомитися з продуктом. Ролик на телебаченні також слід розробляти таким чином, щоб якомога більше уваги приділити інформації про товар. Інтернет-засоби на сьогодні є надзвичайно актуальними. Їх основна перевага – залучення величезного потоку споживачів. На сайті обов’язкового варто розмістити рецепти страв із зазначеним продуктом з картинками або навіть відео, що значно розширить коло споживачів. Саме тому до вибору засобів реклами та цілей їх застосування слід підходити з серйозністю, влив цього фактора є сильним.

Цільовою аудиторією є непостійний споживач.  Багатьом споживачам товари даної марки не подобаються, хтось спробує лише раз і більше не захоче купувати, комусь не підійде ціна.

Комунікативними задачами мають бути досягнення впізнаваності торговельної марки, а потім - досягнення того, щоб більше коло споживачів знали торговельну марку - як виробника номер один. Особистий вплив незначний через незначні контакти зі споживачем, що пов’язано з непостійністю споживача даного товару.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...