- можливість забезпечення масових міжконтинентальних перевезень вантажів зовнішньоторгового обігу України. Порядок перевезення зовнішньоторговельних вантажів встановлюється спеціальними правилами і положеннями;
- порівняно невеликі капіталовкладення. Морські шляхи не вимагають витрат на їх спорудження або підтримку в експлуатаційному стані (окрім каналів);
- практично необмежена пропускна спроможність. Обмеження пропускної спроможності відбувається головним чином по переробній здатності морських портів і причальних ліній, складів, механізмів для виробництва навантажувально-розвантажувальних робіт;
- порівняно мала витрата палива і енергії. Морські шляхи горизонтальні, не пов'язані з рельєфом, які виникають на залізницях і автомобільному транспорті. Крім того, морські лінії прямолінійні;
- при перевезеннях на великі відстані собівартість перевезень нижча, ніж на інших видах транспорту. Великі судна морського транспорту значно покращують співвідношення корисної вантажопідйомності і водотонажності.
До недоліків морського транспорту відносяться:
- залежність від природно-географічних і навігаційних умов. Цим визначається тривалість навігаційного періоду і складність льодового режиму: часткове або повне замерзання шляхів, що викликає у ряді районів сезонність морських сполучень;
- необхідність будівництва на морських узбережжях складного портового господарства. Морський транспорт економічніше використати на великих відстанях, оскільки на коротких відстанях не реалізується одна з важливих переваг морського транспорту - можливість використання судів великої вантажомісткості.
Отже, оскільки морський транспорт істотно залежить від погодних і навігаційних умов і вимагає створення складної портової інфраструктури. – це вважається перешкодою для його більш широкого використання. Зокрема, перешкодами є також низька  швидкість морського транспорту, жорсткі вимоги до упаковки і кріплення вантажів, мала частота відправок.
Аналізуючи структуру транспортних послуг за видами транспорту в країнах Європи у 2014 р., можна зробити висновок, що провідне місце за обсягом перевезень в грошовому виразі займає саме морський транспорт.
Таблиця 1
Структура зовнішньої торгівлі країн Європи за видами транспорту у 2014 р.
Вид транспорту    Експорт    Імпорт
    Млрд.євро    %    Млрд.євро    %
Морський    640    47,4    812,3    53,8
Автомобільний    277,6    20,6    209,2    13,9
Залізничний    20,3    1,5    16,4    1,1
Річковий    4,3    0,3    3,1    0,2
Трубопровідний    3,6    0,2    88,0    5,8
Повітряний    362    26,8    292,1    19,4
Інші види    41,8    3,2    87,9    5,8
Всього    1349,6    100,0    1509,1    100,0

Отже, морський транспорт в структурі зовнішньої торгівлі країн Європи в 2014 році складав 47,4% при експорті та 53,8% при імпорті.
На сучасному етапі чимало підприємств перейшли від транспортування товарів за допомогою повітряного транспорту до морського. Це дає можливість значно економити кошти на перевезенні.
Для прикладу, компанія Flowers on Waves – це транспортна компанія, що спеціалізується на перевезенні зрізаних квітів з Африки до Європи. Найцікавішим у їхній бізнес-моделі є використання – і це зазначено в назві компанії – морського фрахту як єдиного способу транспортування квітів із точки А в точку B.  Компанія Flowers on Waves невипадково використовує морський, а не повітряний транспорт. Це не лише через значно нижчу ціну, важливим фактором є викиди CO2. Під час перевезення повітряним транспортом викиди в 150 разів більші. Компанія отримала наступні переваги: дешевша вартість перевезення та незначне забруднення навколишнього середовища, а схоронність квітів під час перевезення зберігається за допомогою підтримання однакової температури та спеціального гелю.
Зокрема, на сьогодні найпопулярнішим напрямком доставки вантажів є Китай-Україна. Порівняно низька вартість перевезення, відсутність обмежень по вазі і габаритам вантажу роблять доставку морським судном оптимальним варіантом для більшості підприємців. Зокрема, компанія «Далсунг» при перевезенні враховує термін постаки, вагу та габарити вантажу. Розрахунок доцільності перевезення вантажу повітряним транспортом простий. Якщо вартість товару менш $100 тис., об'єм понад 5 куб. м і вага більше за одну тонну, а дохід від його реалізації в Україні не принесе прибутку на рівні 200-300%, то однозначно такий товар вигідніше везти з Китаю морем.
Морем з Піднебесної ТОВ «Далсунг» доставляє промислові фільтри, вони не дуже дорогі і при цьому важкі і об'ємні. У контейнер можна помістити до 26 тонн вантажу об'ємом 76 куб. м, що обійдеться в $1,5-2,0 тис". Середня вартість морської доставки 20-футового контейнера в липні була $1,5-1,8 тис., 40-футового - $2, 3-2,6 тис. Перевозити по морю можна і дрібні партії товару від 0,1 куб. м збірним вантажем. Якщо вага і об'єм вантажу значно менше місткості 20-футового контейнера, то в цілях економії коштів на перевезення використовують доставку збірним вантажем.
На думку фахівців, морський шлях з Китаю має лише один недолік - тривалий термін доставки. Вантажоодержувачеві треба бути готовим до того, що товар не прийде вчасно - судноплавні лінії іноді порушують графіки постачань. Нерідкі ситуації, коли внаслідок погодних умов або невдало вибраного маршруту вантаж запізнюється на 10-14 днів.
Відстань по суші між Україною і Китаєм 10 тис. км, а морський шлях і того більше, судно з Піднебесної йтиме близько місяця, немало часу знадобиться і на перевантаження товару в портах. Крім того, судна роблять перезавантаження в різних пунктах: Еміратах, європейських країнах, Румунії.
В той же час, контейнер з вини українських митників може довго простояти в Одеському або Іллічівському порту, що приведе до додаткових витрат з боку власника вантажу. Існують і прямі рейси, при яких судно, завантажившись в китайському порту, йде в точку призначення без перевантажень. Тривалість таких рейсів - 27-30 днів, тоді як непрямим маршрутом судно прибуде в Україну не раніше, ніж через 35-40 діб.
Основна перевага авіаперевезень - чіткі терміни доставки вантажу. Зрозуміло, багато що залежить від авіакомпанії, а також специфіки маршруту. Термін доставки повітряним транспортом складає 1-2 дні (експрес-тариф) і 3-5 днів (стандартний тариф). Можливий варіант, при якому вантаж спочатку прилетить в Європу, а звідти вже в Україну - такий маршрут займе 9-10 днів, зате буде дешевший транзитного приблизно на 30-40%  (при перевезенні 1 т по маршруту Пекін - Київ прямий сервіс обійдеться в 15,2$/кг, а з перевантаженням в Європі - 10,6$/кг). Замовляючи доставку літаком, підприємець оплачує тільки необхідний йому об'єм і вагу. Проте своєчасність доставки обійдеться вантажоодержувачеві дорожче за неспішний морський круїз. Ціна авіафрахту прямим рейсом "Аеросвіту" Пекін - Київ, складе 10-14$/кг залежно від ваги та габаритів партії, а перевезти літаком вантаж вагою 20 тонн коштуватиме $100 тис., доставка цього ж вантажу в 40-футовому контейнері морським транспортом обійдеться до $4 тис. Саме тому компанія «Далсунд» використовує морські перевезення, адже їхній вантаж великогабаритний.
Отже, на сьогодні морські контейнерні перевезення - один з найперспективніших напрямів у всесвітній логістиці. Рік за роком нарощуються обсяги вантажів, що перевозяться в контейнерах. Головна перевага морських контейнерних перевезень - це здатність перевозити дуже великі вантажі. При цьому використовують два типи суден: глибоководні (вимагають наявності портів з глибоководними акваторіями) і дизельні баржі. Головними недоліками морських контейнерних перевезень є обмежені функціональні можливості і невисока швидкість руху. Причина в тому, що для доставки в порти і з портів доводиться використовувати залізні дороги або вантажівки, за винятком випадків, коли і пункт відправлення, і пункт призначення розташовані на одному й тому ж водному шляху. Водний транспорт, що відрізняється великою вантажопідйомністю та незначними змінними витратами, вигідний тим відправникам, для яких важливі низькі транспортні тарифи, а швидкість доставки має другорядне значення. Це і втілюють контейнерні перевезення товарів.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...