- Гончаров С. М. Практикум з маркетингу : навчальний посібник / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 205 с.
- Коваленко В. В. Маркетинг: навч. посіб. / В. В. Коваленко, С. О. Тридід, Ж. І. Торяник. – Львів : Новий Світ - 2000, 2011. – 266 с.
- Ковальчук С. В. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька, С. М. Синиця. – Львів : Новий Світ - 2000, 2011. – 352 с.
- Окландер М. Ф. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / М. Ф. Окландер, О. П. Чукурна. – К.: ЦУЛ, 2012. – 240 с.
- Борисенко М. А. Промисловий маркетинг: навч. посіб. / М. А. Борисенко, О. В. Гронь, В. М. Щетинін. – Х.: ХНЕУ, 2010. – 292 с.
- Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник/ Л.В. Балабанова. - Вид. 3-тє, перероб. і доп. - К.: КНЕУ, 2011. - 543с
- Петруня Ю. Є.Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. – К. : Знання, 2007. – 325 c.
- Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг: підруч. / О.Ф. Оснач., В.П. Пилипчук, Л.П. Коваленко. – 2-ге вид. – К.: ЦУЛ, 2011. – 364 с.
- Бутенко Н. В. Маркетинг : підручник / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 300 с.