- Верхоглядова Н.І. Основи ціноутворення: Навчальний посібник. – Кондор, 2006. – 252 с.
- Мазур О. Є. Ринкове ціноутворення : навч. посібник / О. Є. Мазур. – К.: Центр учбової літератури, 2012. - 480 с.
- Ціноутворення: підручник / С.М. Дайновська. - К.: КНТЕУ, 2009. - 319 с.
- Шкварчук Л.О. Ціноутворення: Підручник/ Л. О. Шкварчук. - К.: Кондор, 2006. – 460 с.
- Данілова Л. Л., Петровська С. В. Ціноутворення та маркетингова цінова політика: Навч. посіб. -К.: КНТЕУ, 2006. – 130 с.
- Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика: Навчальний посібник/ А.О. Длігач. - К.: ВД "Професіонал", 2006. - 304 с.
- Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ С.І. Дугіна. - К.: КНЕУ, 2005. - 393 с.
- Колесников О. В. Ціноутворення. Вид. 3-є випр. та доп.: Навч. пос. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 144 с.
- Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. - Донецьк: Юго-Восток, 2011. - 321 с.
- Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. / Л.Г. Мельник, О.І. Карінцева, Л.В. Старченко. - Суми: Унів. кн., 2007. - 240 с.