Сторінка для студентів
"Етапи телефонного діалогу за А.Н. Моховіковим" - приклад написання короткої доповіді.
Телефонна розмова - один із різновидів усного мовлення, що характеризується специфічними ознаками, зумовленими екстрамовними причинами:
- співрозмовники не бачать один одного й не можуть скористатися невербальними засобами спілкування, тобто передати інформацію за допомогою міміки, жестів, відповідного виразу обличчя, сигналів очей тощо;
- обмеженість у часі - телефонна бесіда не може бути надто тривалою;
- наявність технічних перешкод (втручання сторонніх абонентів, погана чутність).
Термін “синергія” походить від грецького “synergos”, що означає “разом діючий, погоджений, спільний”. Найчастіше ефект синергії розуміється як ефект спільних дій, коли створена в результаті злиття чи поглинання нова корпоративна структура може використовувати низку переваг (синергій), поява яких стає можливою лише в результаті об’єднання ресурсів і капіталу учасників процесу консолідації.
Оцінити конкурентні позиції в галузі ми зможемо за допомогою карти стратегічних груп.
Для визначення конкурентних переваг побудуємо карту стратегічних груп конкурентів на ринку торгівлі жіночими швейними товарами.
Окремо хотілося сказати кілька слів про курсові роботи для торгово-економічного університету. Перша особливість курсових робіт – їх обсяг. Хоча в методичці написано – 35 сторінок, робота вийде щонайменше на 50 – 60. Найцікавіше, що перевищення обсягу в інших ВНЗ розцінюється, як невміння студента викласти свої думки. Тут, все навпаки, зробите роботу на 40 сторінок, хоча в методичці написано 35, Вас ще попросять додати те й те. У результаті виходимо до рівня 50-60 сторінок. Лише тоді викладачі задоволені.
Формування стратегії підприємства можна здійснити і за допомогою багатофакторної матриці “Мак Кінсі” та “Дженерал Електрик”. Ця матриця має вимірюваність 3х3. По осі Х зображується конкурентна позиція підприємства, а по осі У – ступінь привабливості стратегічної зони господарювання. Для розрахунку та побудови цієї матриці ми використали метод експертних оцінок. Експертами виступили спеціалісти ДП «Укрспирт».