Страничка для студентов
Динаміка грошової маси в Україні за останні 5 років та її вплив на інфляцію
Аналіз стану грошової маси завжди є актуальним питанням, що зумовлено економічною та фінансовою нестабільністю.
Грошова маса – це сукупність запасів грошей у всіх їх формах, які перебувають у розпорядженні суб’єктів грошового обігу в певний момент часу.
Матриця позиціонування Росітера і Персі, передбачає розгляд комунікаційних ефектів. Комунікаційні ефекти - це:
потреба в марці - усвідомлення цільовою аудиторією необхідності в товарі або послузі, тобто це ті дефекти, що дозволяють задовольнити потребу;
поінформованість про марку - здатність покупця ідентифікувати бренд всередині товарної категорії в достатніх деталях для того, щоб придбати покупку. Поінформованість ділиться на дві складові: